Chord Ukulele Apo Kono Eh Jang - Ally Noor

Lihat Sekarang
Ukuio.com - Berikut adalah Chord Ukulele Apo Kono Eh Jang - Ally Noor yang kamu cari-cari, lagu ini dapat kamu mainkan dengan mudah, dan silahkan ganti chord sesuai dengan nada vokal kamu ya teman-teman.
Untuk stel-an GCEA silahkan
Transpose ke F dan stel-an
standar Transpose ke C

( P: )
Jang oh Jang
Mano pulak poi eh budak bertuah ni
Sonyap yo...Siaplah jang oi...
Kobau tu tak boghi makan lai

( L: )
Dm
Batu kikir jambatan bosi
   C
Gulai udang sebelango
Cubo omak fikir dalam hati
   Dm
Ayo ni bujang sudah lamo aih
C      Dm C      Dm

( P: )
Dm Gm
Apo kono eh jang kau monong ajo
     C  Dm
Orang ke bulan ekau di mano
C         Dm
Muko berpoluh apo teghaso
C         Dm
Carian ubek penawa duko

( P: ) 
Dm Gm
Poilah mandi hari dah tinggi
     C  Dm
Jangan temonung menoman tango
 C  Dm
Ke sawah kito menuai padi
        C  Dm
Apo dikonang pekaro yang sudah

( P: )
Dm
Si milah kau gilokan
C  Dm
Orang dah masuk meminang
Dm
Mano den lotak muko
        C   Dm
Kondak kau jang diambik orang
  C   Dm
Biar omak cari an lain
C       Dm
Ompuk orang jangan diidam

( P: )
Ha... tu lah, dulu lai den koba kan
Kojo jang... kojo. Ni.. ke kobun maleh
Ke sawah liat pulak tu

( L: )
Ah.. Omak ni..Sekolah tinggi tinggi 
takkan ke sawah doBuek malu yo...

 ( P: )
Nak kan anak orang tak payah beduit
Apolah nak jadi kau ni jang oi hai...

( L: )
Abih macano mak
Badan seh ni nak domam yo ghaso eh
C    Dm     C     Dm

( P: )
Dm Gm
Dah den koba an dulu kumpo kan duit
  C  Dm
Pinanglah copek ini kau tangguh an
        C  Dm
Ke sawah kota mengumpo belanjo
        C  Dm
Bekonan den si milah buek menantu

( P: )
Dm
Apo lai kau sosakan
C  Dm
Menghaung tak ado guno
           Dm
Milah kawin minggu dopan
          C  Dm
Melopong kau jang putih mato
        C  Dm
Jangan lai dikonang konang
       C  Dm
Asik dikonang merano badan

( L: )
Bekocak air di botingLimau manih 
betaruk mudo
Bio becacak koghih dan lombing
Putih kuning den tarik juo

( P: )
Kau nak apo an milah tu pulak
Jangan jang, malu omakKito 
yang susah nanti

( L: )
Seh tak kiro Seh nak an jugo 
milah tu mak
Apo nak jadi, jadilah

( P: )
Dah di haruk setan ko budak ni
Dunio pun tak nampak layi...

( L: )
Ke jelobak ke jelobu
Tuai padi tigo tangkai
Kato ombung den... Kato ongah den...
Kato ocu denPodih nyo hati 
menanggung malu
Tak mati badan menghasai... Aih

( P: )
Apo kono eh jang...



By: ukuio.com

Chord ukulele lainnya dari Ally Noor
Daftar Segera
MARI DUKUNG UKUIO Mari berikan dukungan untuk ukuio jika dirasa situs ini bermanfaat. Hasil donasi akan digunakan untuk biaya perawatan dan pengelolaan situs www.ukuio.com. Silahkan Klik Disini Untuk Berdonasi
Klik Disini